Amsterdam Area Campagne

Amsterdam&partners is een non-profitorganisatie die actief bijdraagt aan de leefbaarheid, aantrekkelijkheid en welvarendheid van Metropool Amsterdam, door het bouwen aan een betere reputatie en het gidsen van bewoners, bedrijven en bezoekers. Met het project ‘Amsterdam Bezoeken, Holland Zien’ spreiden wij de internationale bezoeker aan Amsterdam naar de Metropoolregio Amsterdam (MRA). Binnen een uur reizen vanaf Amsterdam is veel te zien en te doen. Op deze manier verlichten wij de druk op de stad en kan de regio profiteren van de aantrekkingskracht van Amsterdam. Hiervoor hebben wij de regio opgedeeld in zes themagebieden met ieder een unieke propositie.

De reisrestricties rondom het coronavirus worden langzaamaan versoepeld, waardoor het toerisme weer op gang kan komen. Het is daarom belangrijk om te blijven bouwen aan de reputatie van de MRA als veilige en toegankelijke bestemming, zodat deze top of mind blijft bij onze doelgroep. We zetten hierbij in op het activeren van de dichtbij-landen Duitsland, België, Engeland en Frankrijk naar de MRA. De bezoekers uit deze landen kunnen met auto, trein of boot naar hun bestemming reizen.

We richten ons binnen de dichtbij-landen op de zogenaamde kwaliteitsbezoeker. Dit is een bezoeker die geen overlast veroorzaakt door wangedrag en komt voor het unieke karakter en aanbod van de MRA. In deze aanpak staat kunst en cultuur centraal, uiteraard gecombineerd met een breed pallet aan vrijetijdsbestedingen zoals bezoek aan horeca, winkelen of het bezoeken van een unieke plek of attractie.

Social voorbeelden van Castles & Gardens


Opdrachtgever:

Jaar:

amsterdam & partners

2020

zoek je iets vergelijkbaars?

of enthousiast geworden?

bekijk meer.

Amsterdam Area Campagne
Antoon, Paul Sinha – Bootje
Amsterdam Area Campagne
Froukje @ OEROL 2021
commercial laten maken
FloriWorld Campagne

stuur ons een bericht.

of laat ons je bellen.

bekijk ook onze socials.